reklama

Fuerteventura cvak, cvak, cvak....

Obdivujem fotografie, ktoré píšu svoj príbeh a sú nositeľmi emócií......Ale zatiaľ som si fotila len rýchle fotky na pamiatku. Mobilom z vrecka. Vytváranie serióznejších fotiek som rada posunula na iných.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Na správnu kompozíciu fotky a dodržiavanie pravidla zlatého rezu či zlatého času v rýchlosti nikdy nebol dostatočný priestor. Zachytiť obrázok, do ktorého sa vojde postava s celými nohami, neuťaťou hlavou, aj mesto plné stromov s kŕdľom vtákov s rozprestretými krídlami bol môj umelecký zámer. Emócie z fotenia u mňa vyvolávali tí, ktorí niesli na ramene svoju fotografickú výbavu so všetkým možným, dokonca aj statívy, zastavili, zaostrovali, kľakli, ľahli, približovali, menili filtre, privstali si kvôli "teplému" svetlu, čakali na správny moment a...boli trpezliví.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Až raz som sa o to pokúsila. Možno ináč. Nie v rýchlosti. Dobrovoľne. Vzala som do rúk fotoaparát a zážitok bola voňavá esencia. Poznanie toho, koľko radosti dokáže priniesť trpezlivé fotenie. Ako sa to prevrátene hovorí? Kto čaká, sám do nej spadne.....

Západ slnka
Západ slnka (zdroj: SK)
Ticho a vietor v pieskových  dunách  v Corralejo
Ticho a vietor v pieskových dunách v Corralejo (zdroj: SK)
Kľud a ticho
Kľud a ticho (zdroj: SK)
Plynutie času
Plynutie času (zdroj: SK)
Čo ju to vlastne zaujalo?
Čo ju to vlastne zaujalo? (zdroj: SK)
Pózovanie
Pózovanie (zdroj: SK)
Vianočný stromček
Vianočný stromček (zdroj: SK)
Spenená čiernobiela Ajuy
Spenená čiernobiela Ajuy (zdroj: SK)
Auto ukryté za romantikou
Auto ukryté za romantikou (zdroj: SK)
Most, tieň a teplo
Most, tieň a teplo (zdroj: SK)
Hra slnka
Hra slnka (zdroj: SK)
A ešte raz moje obľúbené pózujúce čajky
A ešte raz moje obľúbené pózujúce čajky (zdroj: SK)
Západ slnka - najobľúbenejší motív
Západ slnka - najobľúbenejší motív (zdroj: SK)
Vták s čudným zobákom
Vták s čudným zobákom (zdroj: SK)
Kvety, stromy, listy
Kvety, stromy, listy (zdroj: SK)
Svetlana Kuzmits

Svetlana Kuzmits

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  74x

Nejde byť vždy hrdinom... Zoznam autorových rubrík:  CestovateľskéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu